woensdag 14 september 2016

"Herfst"


gemaakt door Ria van Veldhuizen.

Hallo allemaal, 

De zomer is bijna voorbij, dus vandaag plaats ik deze herfstkaart in schitterende, warme kleuren.

Zelf vind ik de herfst ook wel zijn bekoring hebben, maar dat in het voorjaar de blaadjes weer aan bomen komen, vind ik nog fijner !

Ik zag op Facebook bij Sylvia Scharp hoe je het beste designpapier kan gebruiken. Je hebt nog wel eens "hoe doe ik dat!"
Hartelijk bedankt voor de tip, Sylvia!

Gebruikte materialen:

- designpapier: Maja Design: Walking in the Forest
- LR/0430: - web en bladeren : - Marianne Design
- 6002/0544: - border herfstbladeren: Joy
MB/0161: - plaatje van Marianne Design
- plakparels


Ik wens jullie nog een fijne dag en graag tot de volgende keer!

Groetjes,
De Hobbyschuur







Geen opmerkingen: