zaterdag 4 april 2015

Spiegeltje, spiegeltje aan de wand .....

Goedemorgen allemaal

Vandaag laat  ik jullie weer een creatie laten zien die ik gemaakt heb. Ik heb een labelkaart gemaakt met een nieuwe shape mal van Dutch Doobadoo en mooie mallen van Noor! Design.



Ik heb allereerst de mooie ovale mal 6002/0304 van JoyCrafts gebruikt. De blauwe takjes komen uit mal 6002/0258. De mooie ronde mal is mal 6002/0379. De leuke spiegel komt van mal 6002/0342 en de mooie banner is mal 6002/0386. Het andere takje is een floral flourishes 6003/0032. Het mooie papier is allemaal van Papicolor. De mal van Dutch Doobadoo is mal 470.713.125.



De mooie plaatjes zijn van Studio Light en komen van knipvel RP SL 43.



De werkwijze van de kaart is als volgt:

Teken het grootste label na met hagelwit
Plak een kleinere maat van roze hier boven op
Twee maten kleiner plak je het designpapier op.
Snijd en embos de mallen en verwerk je plaatjes en bloemen hierop.



Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren met deze kaart. Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe.

Liefs Ineke


1 opmerking:

Claudia Rogier zei

Hoi,

Schitterende kaart. Kei mooi.

grtjs
Claudia