zondag 25 januari 2015

Winnaar Candy

Hallo allemaal,

Vanavond komen we weer bij jullie terug met een winnaar van de Candy. Hartelijk dank dat jullie allemaal mee deden.

De winnares is geworden Aartje.

Zij schreef: Wat een mooie candy is dit, echt een stans waar je vele kanten mee op kunt. Van stoere mannenkaart tot een mooie subtiele kaart.
Ik zet hem op mijn blog.

Aartje van harte gefeliciteerd met het winnen van deze mal. Wil je je adres sturen naar info@hobbyschuurede.nl, dan komt de mal naar je toe.

Hartelijke groeten van het team van de Hobbyschuur

3 opmerkingen:

Aartje zei

Oh wat gaaf dat ik de stans gewonnen hebt, superblij ben ik ermee.
Ik stuur gelijk een mailtje met mijn gegevens.
Groeten, Aartje

Anny van der Meeren zei

Aartje, van harte gefeliciteerd!

Groetjes Anny

Richtsje zei

Aartje, super leuk dat je deze mooie mal hebt gewonnen! Proficiat!

Groetjes Richtje