vrijdag 23 januari 2015

Candytime!!!!

Hallo allemaal,

Deze week willen we weer eens een Candy weggeven. We gaan een mooi stencil van Lin en Lene/JoyCrafts weggeven.


Wat moet je doen om dit mooie stencil te winnen?

~ Wordt volger van dit blog
~ Als je volger bent schrijf een leuke opmerking onder dit bericht waarom jij de mal zou willen winnen
~ Plaats de Candy op je eigen blog

Volgende week vrijdag 23 januari wordt er een winnaar getrokken.

Veel succes allemaal.

Hartelijke groeten van het team van de Hobbyschuur.

10 opmerkingen:

Suzan zei

Leuke Candy! Ik heb hem op mijn Blog gezet hoor!
Groetjes Suzan

Jacqueline de Rijcke zei

Wie wil deze mooie mal nu niet hebben.
Ik heb hem op mijn blog gezet en doe graag mee met de candy.

groetjes Jacqueline

Theresia zei

Ik kan nu al niet zonder, dus....

Renate zei

Wat een ontzettend leuke mal! Ik heb op dit moment extra veel 'vrije tijd'omdat ik helaas mijn baan kwijt ben geraakt. Dus veel knutseltijd...

Groetjes, Renate

Richtsje zei

Ja, waarom zou ik deze mal graag willen winnen....in de allereerste plaats omdat het een supergave mal is en daardoor veel te gebruiken zal zijn bij het maken van kaarten en andere mooie papieren creaties. In de tweede plaats omdat het gewoon superdesuper leuk zou zijn. En ten derde....nee hoor, zo zou ik nog wel even door kunnen gaan omdat ik wel tig redenen kan bedenken. Of ik het nou ben of iemand anders, hij zal vast gewaardeerd worden! Succes voor alle deelnemers!

Lieve groetjes van Richtje

Gaby Dierx zei

Een mooie rand aan een kaart,
is net wat extra's waard...!!!

Daarom doe ik graag mee aan deze candy...:-)

Creatieve groetjes, Gaby

Aartje zei

Wat een mooie candy is dit, echt een stans waar je vele kanten mee op kunt. Van stoere mannenkaart tot een mooie subtiele kaart.
Ik zet hem op mijn blog.
Groeten, Aartje

Claudia Rogier zei

Hoi,

Zo'n gave mal; Wauw, natuurlijk waag ik graag mijn kans.

grtjs
Claudia

karien vd velde zei

Superleuke candy hebben jullie
Ik zou graag de mal willen winnen want ik heb nog niet zo heel veel mallen en deze vind ik wel heel erg mooi!!
Groetjes Karien

sjanie zei

Wat een supermooie mal.
Ik doe graag mee.

Liefs, Sjanie