zaterdag 2 november 2013

En de winnaar van de Candy......

Hallo allemaal,

Vandaag willen we jullie vertellen wie de Candy heeft gewonnen.

Dat is geworden:


Marquerite van harte gefeliciteerd met je gewonnen mal.

Je mag je adres mailen naar info@hobbyschuurede.nl dan wordt je mal zo spoedig mogelijk naar je opgestuurd.

Heel veel plezier ermee en iedereen hartelijk dank voor het volgen van dit blog.

Jullie kunnen ons ook vinden op Facebook 

Hartelijke groeten van het team van de Hobbyschuur

7 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Marquerite, van harte gefeliciteerd!
Veel plezier met je prijs.

Groetjes Anny

Anja zei

Van harte Marquerite!!!

Lfs Anja

Anita van Merode zei

Gefeliciteerd Marquerite,
Groetjes Anita

Marguerite zei

Kom net thuis van een hele dag verjaardag in Den Haag. Na 2 uur in de auto heb ik dan geen zin om meteen naar bed te gaan. Nog even op de computer kijken en dan.....
Zie ik ineens dat ik gewonnen heb.
Jippie en wat. Ben helemaal super de super blij.
Zal nu zeker lekker slapen vannacht.
Groetjes en hartstikke bedankt.
Marguerite

Natasja's Kaarten zei

Gefeliciteerd Marguerite!

Veel plezier ermee, maar dat komt vast goed!

Groetjes, Natasja

Welmoed zei

Van Harte Gefeliciteerd,
een prachtige prijs!

Vriendelijke groet,
Welmoed

Marguerite zei

Vandaag heb ik de mal ontvangen. Ohhh ik ben er zo blij mee. Had hem al heel lang op mijn verlanglijstje staan en nu heb ik hem zo maar gewonnen.
Bedankt voor deze prachtige prijs.
Groetjes Marguerite