woensdag 23 oktober 2013

Merry x-mass!!!


Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaart die ik gemaakt heb met allemaal mooie mallen van JoyCrafts. 


Ik heb voor deze kaart de mooie nieuwe ronde mal 6002/0289 gebruikt en heb op de hoeken mal 6002/0172 gebruikt.
Deze mallen zijn van de week te koop in de hobbywinkels.


Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.
Dank jullie wel voor het langskomen en tot de volgende keer.

Groetjes en liefs van Ineke

6 opmerkingen:

Ghea zei

wat een bjoetie van een vintage kaartje heb je gemaakt echt beeldschoon.
Liefs Ghea ♥

janieworkum zei

wat een schitterende kaart, super mooi bewerkt.
groetjes Janie

Crea S zei

Prachtige kaart!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Anny van der Meeren zei

Ineke weer al een prachtige kaart heb je er van gemaakt.

Groetjes Anny

Anja zei

Oh dit is ook echt super leuk

lfs Anja

Joke B zei

Prachtige kaart en die bloemetjes, zo mooi krijg ik ze nooit...grtjs