vrijdag 1 november 2013

Candy

Hallo allemaal,

Het is al weer oktober en in deze maand willen we graag een leuke mal weggeven aan iemand. Het is een schitterend label van JoyCrafts die pas in de winkel te koop is.


Hoe kan je deze leuke mal winnen?

~ Wordt volger van dit blog ~
~ Als je volger bent plaats dan onder dit bericht een leuke reactie ~
~ Plaats de Candy op je eigen blog of op Facebook~

Heb je dus geen eigen blog maar wel Facebook mag je ook de link op Facebook plaatsen.

Deze Candy loopt tot 1 november 2013.

Wij wensen jullie allemaal veel succes.

Hartelijke groeten van het team van de Hobbyschuur


47 opmerkingen:

Anja zei

Oh WOW... zeg wat geweldig leuk!
En ik doe heel graag mee ben ook volger geworden.En de candy heb ik op mijn blog geplaats.
Fijne avond nog lfs Anja

nans'creablog zei

Wat een leuke candy. Heel mooi die nieuwe mal van Joy. Ik plaats de link meteen op mijn blog. Volger ben ik al een hele tijd.

Groetjes,
Nans

Antoinette Voorn zei

Hele goedenavond...heee de hibbyschuur die kende ik nog niet...ben via het blog.van Ineke hier terecht gekomen....en heb hele leuke kaarten voorbij zien.komen en jullie optrekje ziet er ook uit als een.snoepwinkeltje! Jullie hebben een nieuwe volger erbij,hoor! De candy ga ik op mijn blog zetten..
Gr Antoinette

Natasja's Kaarten zei

Hoi Hobbyschuur,

Ik kwam ook via het blog van Ineke op jullie blog, ben ook meteen volger geworden....

Wat een mooie candy geven jullie weg, ik doe graag mee, want ik weet wel raad met zo'n mooi label.

Ik ga nog even verder snuffelen op jullie blog en zal jullie candy op mijn blog zetten....

Fijne avond nog,

Groetjes,


Natasja

Suzan zei

Prachtige candy! Doe graag mee hoor, volger was ik al!
groetjes Suzan

sjanie zei

Wat een supermooie mal is dit.

Liefs,
Sjanie

Jacqueline de Rijcke zei

Ik ben via het blog van Suzanna hier terecht gekomen, mooi blog, prachtige candy, mooi mal. Ik doe graag mee.

groetjes Jacqueline

Nelie zei

Leuke candy, ik ben net volger geworden en heb zelf geen blog

Marjan zei

Ik heb al veel mallen van Joycrafts, maar deze nog NIET.
Dus ik doe graag mee met de verloting.

Groetjes, Marjan

Linda Timpers zei

Wat een super leuke candy...ik wil graag meedoen !!!

Groetjes Linda

Selma Teunissen zei

Lieve Hobbyschuur,
Ben net volger van jullie geworden, wat een leuke site en wat lijkt de winkel mij gezellig! Rij snel een keer naar Ede en kom dan langs..... Deze mal staat op mijn lijstje, zou hem graag winnen!

jolanda zei

hele mooie mal gaan jullie weg geven, doe graag mee.

Welmoed zei

Heel erg leuk om dit blog te gaan volgen.... en dan ook nog kans te maken op deze mooie candy!

Vr. gr. Welmoed

Renate zei

Wat een leuke tag! En wat leuk dat jullie die verloten. Ik doe graag mee.

Groetjes, Renate

janieworkum zei

Wat een prachtige mal voor deze Candy.
Ik doe heel graag mee
groetjes Janie

Ghea zei

wat een prachtige label van Joy geef je weg SUPERRrrr leuk.
Liefs ghea ♥

Tineke zei

Erg leuk dat jullie iemand blij willen maken met zo'n mooie mal!
Volger ben ik al een poos. De candy staat op mijn blog voor meer bekendheid van jullie blog.
Groetjes Tineke

marja zei

Deze vind ik dus heel leuk en doe dus graag mee. Ben al langer volger en klant van jullie.

Aartje zei

Wat een mooie candy is dit, die kunnen we allemaal wel goed gebruiken denk ik.
Volger was k al en ik zal de candy op mijn blog zetten.
Groeten, Aartje

gerrie hulstein zei

hallo
volger ben ik al maar doe graag mee met de verloting een super mal

jokes-hobbyhof zei

Wat een leuke candy en wat een super mal is het.

groetjes Joke

Lenie zei

wat een prachtige label zeg en wil graag een kansje wagen voor deze candy.
groeten Lenie

Lisanne Bakker zei

Wauwie wat een leuke candy hebben jullie :) Een label is altijd leuk op een kaart of kadootje... Ik ben volger nummer 125 en ga em direct op mn blog plaatsen :)

Groetjes Lisanne
http://cardsbylies.blogspot.nl/

Anita van Merode zei

Via Ineke kwam ik hier terecht, leuk! Ik heb op de foto geklikt om even een idee te krijgen van de winkel. Mooie winkel met vele artikelen. Super. En wooow wat een gave candy doe graag mee. Volger ben ik net geworden. Zet hem bij mij in de sidebar. Alvast bedankt voor deze kans.
Groetjes Anita

ellieskaarten zei

Wat een mooie mal gaan jullie weggeven daar wil ik graag een kansje op maken.
Groetjes Ellie

Maris zei

hele mooie candy, ik doe graag mee

Claudia Rogier zei

Oh,

Wat een superleuke candy. Ik doe graag mee hoor.

grtjs
Claudia

Joke B zei

Heb alles gedaan wat jullie vragen om mee te doen met de Candy. Alvast bedankt voor deze mogelijkheid om deel te nemen. Vele groetjes Joke

Ellen zei

Wowwww wat een geweldige Candy, en wat een prachtig label. Was 2 weken terug bij Joke en helaas moest er het een en ander achterblijven, tsja als het aan mij ligt neem ik alles mee;-). Dus ik ga een gokje wagen. Volger ben ik al dus ga deze geweldige Candy op mijn Blog zetten.

Groetjes,
Ellen

Urška zei

Wow, this is really nice candy. This tag is so beautiful on all cards.

Anke zei

Wat zou ik deze candy graag willen winnen. Gedeeld via Facebook en een Blogaccount aangemaakt. Geen idee hoe dat werkt. Maar dat ga ik zien :-)

Tonnie Groenendijk zei

Ik woon zelf in Nieuwegein maar ik ben vorig met mijn vriendin bij jullie in de winkel geweest, wat een hoop keus, ik ben toen ook behoorlijk geslaagd! Deze candy is supermooi en uiteraard zou ik deze graag winnen net als iedereen!

Annelies zei

Fantastische candy! Superleuk voor zowel kaarten als scrapbook! Ik volg jullie blog en er staat een link in mijn sidebar . Groetjes, Annelies

Misu zei

I love candy. Thank you to win.

Marguerite zei

Erg hé! Ik kende jullie nog niet.
Maar wat een gave kaarten laat je hier op je blog zien.
Ga je volgen en meteen reclame maken op mijn blog.
Groetjes Marguerite

Crejabeja zei

Gave candy , ben gelijk volger geworden en doe graag mee , wens een ieder succes!!!

Groet Inge

Viera Obcovičová zei

I love candy. Thank you to win.

Ajascha zei

Eine wunderschöne Schablone.
Vielen Dank für dieses schöne Candy.
♥ Grüße, Anja

Doris zei

Hallo Hobbyschuur,
Leuke site mooie candy ik doe graag mee met jullie candy.
Groetjes Doris

Jane zei

Wat een prachtige mal voor deze Candy.
Ik doe heel graag mee.
En ben natuurlijk meteen volger geworden.

alice_in_wonderland_nl zei

wouw wat een mooie snijmal.
wie wil die nou niet winnen. super gaaf.
daar wil ik graag een gok voor wagen.
bedankt voor deze kans
groetjes alice

Crea S zei

Een prachtige mal - en candy- die heel wat hartjes sneller doet slaan! Zo ook het mijne!
Ik waag dus ook zeker mijn kans!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Wendy zei

Wat een prachtige mal, een heel leuk begin van een nieuwe knutselseizoen! Natuurlijk was ik al volger en de candy staat al op mijn blog!
Groetjes, Wendy

Crea Astrid zei

Wat een prachtige candy gaan jullie verloten. Vind het een prachtige mal. Wil graag een kansje wagen. Ga het op mijn blog zetten. volger ben ik al een tijdje.

Fijn weekend.

Groetjes, Astrid.

Karin Ploeg-Muller zei

Wat een leuke candy is deze mal. Daar kan je veel leuke kaarten mee maken. Ik doe graag mee.
Grotjes, Karin

minä itse zei

Hi!
Im your new blog-reader and I really enjoy here! I also love this tag, so I hope Im the lucky one. :)
-Viltsu- (somanyinspiration.blogspot.fi)

inga sooth zei

Sehr gerne folge ich Dir als Inga Sooth bei GFC. Und genauso gerne mache ich bei Deiner Verlosung mit. Die Verlosung habe ich hier geteilt: https://www.facebook.com/isooth/posts/10201482347998698

Lieber Gruß

Inga Sooth
( saluje205@hotmail.de)