vrijdag 27 september 2013

Beterschap

Goedemorgen allemaal,
Vandaag laat ik aan jullie een beterschapskaart zien.
Hiervoor heb ik de volgende materialen gebruikt
DP van Doodey
Go Create mallen Large frames Frilly # 2
De kaart dubbel gevouwen en aan de bovenkant een stukje aan elkaar laten zitten.
Vintage flourishes 6003/0024 (bloem) en 6003/0026 (blad) van Joycrafts
Labels & tags 602/0142 (ovaal) van Joycrafts
Taffeta 6 mm ribbon 6300/0241 van Joycrafts
Tekst uit set "Opkikkertjes" van Marianne Design
Stukje wondgaas
Zilveren brads
 
Dit is voor mij de laatste kaart op het blog van De Hobbyschuur.
Doordat er wat nieuwe dingen op mijn pad zijn gekomen,
heb ik moeten kiezen om wat andere 'werkzaamheden' te laten schieten.
Ik wens jullie allemaal alle goeds en creativiteit toe
en wellicht tot ziens in blogland.
 
Groetjes, Marjan

2 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een schitterende kaart , prachtig in het rood/wit
groetjes Janie

Anny van der Meeren zei

Hallo Marjan

Van zo een vrolijke kaart kikker je helemaal op,leuke kaart!
Groetjes Anny