vrijdag 21 juni 2013

Warm wishes

Goedemorgen bloggers,

Ik heb me weer eens uitgeleefd op een kerstkaartje.
Het is leuk voor de afwisseling én ik werk meteen aan de voorraad,
zodat ik aan het eind van het jaar niet ineens heel veel kerstkaarten moet maken.
Het schattige beertje heb ik weer ingekleurd met Distress inkt
en ook de randen van het papier heb ik daarmee bewerkt.

Gebruikte materialen :
Borduurpatroon van Chrissie uit Hobbyjournaal 98.
Geborduurd met Mettler garen.
Xcut nesting dies 'Star'
Lint van de Action
Clear stamps 6410/0018 van Joycrafts
Liquid appliqué
Plakstenen van Art Talent
Aluminiumfolie uit een boterbakje (sterren)

Groetjes, Marjan

3 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Mooie kaart Marjan, ik hou wel van die blauwe tinten voor een kerstkaart.
Zou er eigenlijk ook eens aan moeten beginnen, aan de kerstkaarten, stel het altijd uit tot het laatste moment en dan is het hard werken om het op tijd af te krijgen.
Misschien geeft jou kaart me een zetje om af en toe er ook een te maken.
Gr. Anny

janieworkum zei

Prachtige kerstkaart en zo mooi geborduurd.
groetjes Janie

Anke Troost - van Veen zei

Wat een mooie kaart. Daar wordt je toch helemaal blij van als hij in de brievenbus valt :-)