woensdag 22 mei 2013

Harmonicaboekje 5 delig


Hallo allemaal,


Vandaag laat ik jullie een MDF Harmonicaboekje zien die ik heb opgeleukt.
Ik heb voor dit boekje het mooie designpapier van Pion Design gebruikt.



Verder wat leuke malletjes van Noor! Design/JoyCrafts, zoals de floral flourishes 6003/0020 en 6003/0022.



Verder wat takjes van Cheery Linn en natuurlijk wat mooie roosjes.





Het boekje is ook in de winkel te koop onder artikelnummer 461.692.030

Heel leuk om als cadeautje weg te geven of zomaar zelf ergens neer te zetten.

Ik ben benieuwd wat jullie hier weer van vinden. Ik wens jullie nog een hele fijne dag en veel liefs toe.

Groetjes van Ineke


2 opmerkingen:

Suzan zei

Vindt het prachtig!!

Groetjes Suzan

janieworkum zei

Wat een schitterend harmonicaboekje, super mooi
groetjes Janie