vrijdag 26 april 2013

Tilda met haar katapult

Goedemorgen bloggers,
 
Vandaag weer een kaartje van mij.
Deze schattige 'Tilda with slingshot' uit de With love-collection heb ik
natuurlijkweer ingekleurd met Distress inkt.

Verder heb ik de volgende materialen gebruikt
DP Vintage blok van EMP
Nestabilities Petit ovals large
Cutting & Embossing stencil Lin & Lene 1201/0032 (de hoek) van Joycrafts
Vintage Flourishes 6003/0024 (bloemen) van Joycrafts
Clear Stamps 6410/0011 (kalender en maand) van Joycrafts
Vivant apple green
Viva Decor Perlen Pen Eis-Weiss
Eenden-veertjes
De veertjes heb ik vorig jaar gevonden toen de eenden hier in de buurt in de rui waren.
Er lagen er toen zoveel, die kon ik niet laten liggen LOL.
 
Groetjes, Marjan

3 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Hallo Marjan

Wat een prachtige kaart!

Gr. Anny

sjanie zei

Een heel leuk kaartje, Marjan.

Groetjes,
Sjanie

janieworkum zei

Wat een beeldige kaart en zo mooi bewerkt.
groetjes Janie