vrijdag 5 april 2013

1000 kusjes


Goedemorgen bloggers,
 
Op deze vrijdag een lente-achtig kaartje van mij.
Bij lente denk ik aan tuinieren (niet dat ik er zelf dol op ben haha)
Maar deze heerlijke Tilda met haar schep en gietertje gaat eens lekker de bloemetjes buiten zetten.
Ik heb haar ingekleurd met Distress inkt (daar ben ik wél dol op).
Recept van deze kaart :
DP van Avec, Colours Unlimited
Nestabilitie Standard Circles Large
Cutting & Embossingstencil 6002-0042 (vlinder) en 6002-0025 (bloemen) van Joycrafts
Vintage Border 6002-0162 (blaadjes swirls) van Joycrafts
Tekst Clear Stamps CS0853 van Marianne Design
Swrilstempel van Viva Decor "Floral Embellishments"
Hoekpons
Organza lint 2 cm breed van Feestje enzo
Brads van Crafts-too
Viva Decor Perlen pen Eis-Weiss
Groetjes, Marjan

2 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Marian en de paarstinten zijn prachtig.
groetjes janie

jolanda zei

prachtig kaartje