maandag 25 maart 2013

Lieve Meisjes


Goedemiddag allemaal,

Vandaag weer een kaartje van mijn hand.
De lieve meisjes zijn van Pion.
En ook het design papier is van Pion.
Ze heten Alma"s Sewing Room Purple Wallpaper nummer PD3407,en Minnenas Atelje Roza Ornament PD1515.
De takjes zijn van Joy Vintage Flourishes nummer 6003/0032
De onder bloem is van Olba.
Van Marianne Design heb ik de leuke klimop tak gebruikt (LR0206).
Het "slotje" in het hoekje is LR0240.
En tot slot de blaadjes nummer LR0162.
Ik heb een klein kaartje verwerkt in de grote kaart.


Hier heb ik een stempeltje van Nicole Verkooien op gedaan.
Je kan natuurlijk iedere stempel gebruiken die je mooi vind.
Een strikje met een brad maakt het geheel af.
Ik wil jullie nog een fijne dag toewensen en tot de volgende keer,
groetjes en veel liefs van Francisca.

2 opmerkingen:

Richtsje zei

Dit ziet er heel mooi uit Francisca! Het papier van Pion is prachtig gekozen en te samen met het plaatje en de bloementoef is het een een schitterend geheel!

Groetjes Richtje

janieworkum zei

Wat een beeldschone kaart Francisca, erg mooi bewerkt.
groetjes Janie