vrijdag 15 maart 2013

Ik denk aan je

Goedemorgen bloggers,
 
Het is weer vrijdag en dus mijn dag om jullie een kaartje te laten zien.
Ik heb me eens uitgeleefd met vilt dit keer.
Voor deze kaart heb ik de volgende materialen gebruikt
DP Studio Light Designblok 11
Tulip design parelmoer papier
Vilt (ergens ver weg uit mijn kast)
Van Joycrafts
Floral Flourishes 6002-0157 (bloemen)
Floral Flourishes 6003-0027 (bladeren)
Vintage Borders 6002-0163 (swirls)
Cutting & Embossingmal Lin & Lene 1201-0009 (vogel)
Labels & tags 6002-0142 (label)
Tekststempel van Crealies
Pailletten en kraaltjes
 
Ik wens jullie een fijn weekend.
 
Groetjes, Marjan

5 opmerkingen:

jolanda zei

hele mooie kaart

Anny van der Meeren zei

Een vrolijke voorjaarskaart Marjan. Leuk om dit met vilt te doen.
Groetjes Anny

Richtsje zei

Heel leuk gemaakt! Prachtige met deze vilten bloemen!

Groetjes Richtje

janieworkum zei

Prachtige kaart marian, prachtig die paarse bloemen
groetjes Janie

Liefs Ineke zei

Wat een leuke kaart heb je weer gemaakt Marjan.

Groetjes Ineke