maandag 4 februari 2013

lieve dames

Goedemiddag lieve bloggers,
Leuk dat jullie weer even op dit blog een kijkje komen nemen.
Vandaag heb ik een drie luikje gemaakt.
Met de lieve dames van het merk Pion.
Super mooi plaatje vind ik het heeft een vleugje roze.
Hetzelfde als het kleurtje van het basis kaartje.
Alles heb ik bewerkt met Distress Ink kleur Pumice Stone dat geeft het effect alsof er veel met vieze vingers aan is gezeten.
Dus lijkt het of het al door vele handen is gegaan.
En dat vind ik mooi maar dat is voor iedereen anders en dat is ook weer zo leuk.
Het Design papier wat ik gebruikt heb is van Ruby Rock-It August Moon.
Het randje heb ik gemaakt met een EK pons.
Het frame is van Nellie snellen.
De zwarte takjes zijn van Cheery Lynn Flourish leaf strip B178.
De bloemen en de roze blaadjes zijn van LeCrea Multi Dies 45.8510.
Het roze roosje heb ik zelf gemaakt met een mal van Marianne Design.
Super leuk om te doen,het nummer is LR0256.
Ik wil jullie nog een fijne dag wensen en tot de volgende keer,
liefs van Francisca.

6 opmerkingen:

janieworkum zei

Wat een prachtige kaart Francisca, zo beeldig
groetjes Janie

gerrie hulstein zei

hij is leuk geworden en wat een leuk roosje en de bloem is ook mooi goed geslaagd ik heb hem nog niet uit geprobeert groetjes gerrie

elly zei

hallo Francisca
je 3 luik vind ik schitterend gemAAKT
echt heel mooi

groetjes elly

Liefs Ineke zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt Francisca.

Veel liefs van Ineke

Anny van der Meeren zei

Franciska, wat een prachtig kaart.

Groetjes Anny

Anoniem zei

hallo francisca de kaart is super mooi ga zo door