vrijdag 22 februari 2013

Kerst

Goedemorgen allemaal,
 
Jullie zullen wel denken.... een kerstkaart in februari ???
Ja, ik heb me voorgenomen het hele jaar door kerstkaartjes te maken.
Dan hoef ik me aan het eind van het jaar niet zo te haasten.
Voor dit kaartje heb ik de volgende materialen gebruikt
DP papierblok van Art Talent
Nestabilitie Standard circle large
Klok, kerstboom en kerststerren van Marianne Design
Hulstblaadjes 6002-0080 van Joycrafts
Lint Avec Colours unlimited
Brad van Kruidvat
Witte inkt van Color Box, Frost white
Stempel ijskristallen van EMP
Parelkoord
Liquid appliqué
 
Groetjes, Marjan


3 opmerkingen:

janieworkum zei

Prachtige kerst kaart Marjan. de groen en rood kleuren vind ik nog steeds erg leuk
groetjes Janie

Liefs Ineke zei

Leuke kaart heb je gemaakt Marjan. Groetjes van Ineke

elly zei

hallo marjan
ik vind hem SUPER, mooie kerstkleuren.
en je hebt gelijk dat je er alvast mee begint.
groetjes elly