woensdag 13 februari 2013

Harmonicaboekje



Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie een Harmonicaboekje zien van MDF. 

Ik heb voor dit boekje verschillende mooie mallen van JoyCrafts/Noor! Design gebruikt.

Het mooie designpapier is van Pion.


Ik heb de vintage plaatjes in een lijstje gezet met malletjes van Lin en Lene 1201-0011 en heb de mooie floral flourishes 6002/0156 gebruikt om de mooie bloemen te maken.


De mooie blaadjes achter de bloemen komen van floral flourishes 6003/0001. De bloemetjes op het midden van het harmonicaboekje komen van floral flourishes 6003/0024.
De kleine vlindertjes komen van een malletje van Cheery Linn.


De grote vlinders zijn gemaakt met floral flourishes 6003/0023. Ook heb ik achter de bloemen aan de buiten kanten van het harmonicaboekje twee stukjes van stencil 6002/0149 gestoken.
In het midden zit nog de mooie swirl 6002/0162.


Ik ben benieuwd wat jullie van dit harmonica boekje vinden
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en dank jullie wel voor het langskomen.



6 opmerkingen:

Francisca van Beek zei

Hoi Ineke,
Ik heb mijn ogen uitgekeken.
Vind het super mooi gemaakt.
Groetjes en nog een hele fijne dag.
Francisca

janieworkum zei

Wat een schitterende boekje, zo mooi versierd en zo mooi afgewerkt. Een toppertje
groetjes Janie

sjanie zei

Prachtig is je harmonica boekje, Ineke.

Groetjes,
Sjanie

elly zei

wat is hij schitterend gemaakt, echt heel mooi.
leuk om weg te geven, of te krijgen .
groetjes elly

Anny van der Meeren zei

Ineke wat mooi, echt een kunstwerkje!

Groetjes Anny

Joke Mulder zei

Hallo Ineke,
Wat een geweldig mooi harmonicaboekje is dit geworden details zijn erg goed.
Ik doe er in ieder geval wel weer mijn eigen voordeel mee ik zie dit wel weer als een stukje inspiratie voor mijn eigen werkjes groetjes van Joke Mulder