maandag 14 januari 2013

Klompen met pensioen


Goedeavond volgers,
Vandaag wil ik jullie een kaartje laten zien met oude klompen die net als de ontvanger van het kaartje met pensioen mogen.Het mooie design papier is van Joy crafts en heet vintage paper bloc.
Het label en de stempel zijn ook van Joy,nummer 6001/0142 en 6410/0010.Verder heb ik het stencil van Cutting & Embossing nummer 6002/0149 gebruikt.Het stencil heb ik in 2 delen verwerkt dit had ik vrijdag van Ineke gezien en vind het geweldig leuk.
De bloemen zijn al wat oudere mallen van Joy die ik bewerkt heb.
Van Marianne Design heb ik het volgende gebruikt;
Frame,LR0242
   BlaadjesLR0255
  Swirls LR0111
             LR0116
                                                                              
En tot slot het mooie plaatje van Studio Licht.
Ik wens jullie nog een fijne avond toe en tot de volgende keer.
                                                                 

4 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Franciska wat een geweldige mooie kaart is dit.
Groetjes Anny

Jolara zei

wat ontzettend leuk ! Liefs joyce

Epie Posthumus zei

Schitterende kaart hoor Franciska ,
die stempel met pensioen zocht ik net om , bedankt !!
Groetjess Epie

Liefs Ineke zei

Wat een schitterende kaart heb je gemaakt Francisca. Liefs Ineke