maandag 28 januari 2013

Jongens droom

Goedeavond vandaag wil ik jullie een kaart laten zien, met mijn nieuwe aanwinst.
Een stempel van Papermania (PMA 907120),er staan diverse oude auto's op het zijn stuk voor stuk juweeltjes ze hebben niet altijd veel prullen nodig en dat heb ik dus ook niet gedaan.

Het mooie ondergrond papier is van Marianne design en heet Pretty Paper Bloc Vintage Journey.
De stempel van de post card is nummer CS0858 en ook van MD.
De bewerkte hoek is van Joy Flourishes 6003/0015.
Het op vouwbare label met de tekst van Joy is van het merk Die-Namics.
Verder heb ik alleen 2 nietjes en een knoopje uit de oude doos gebruikt.
Ik wens jullie nog een fijne avond en tot de volgende keer.
Liefs van Francisca

2 opmerkingen:

nans'creablog zei

Echt een stoere mannenkaart. Heel mooi.

Groetjes,
Nans

Liefs Ineke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt Francisca. Schitterend gedaan.

Groetjes en liefs van Ineke