vrijdag 28 december 2012

Rompertje

Hallo allemaal,

Vandaag laat ik jullie mijn eerste rompertje zien.
Van een heel lief blogmaatje kreeg ik het patroontje.
Het is een erg leuk kraamkadootje.
De sokjes komen bij Zeeman vandaan.
Het DP is van Studio Light, blok nr 9
De tekst is uit de set Clear stamps 6410-0010 van Joycrafts
Het label is gemaakt met Labels & tags 6002-0142 van Joycrafts
Parelkoord van Xenos
Knoopjes uit mijn knopendoos
Organza lint van Action
Ik zag bij het maken van de foto dat ik het toch iets anders heb afgewerkt dan
de meeste andere rompertjes die ik op internet heb gezien,
maar dat mag de pret niet drukken.
Groetjes, Marjan

3 opmerkingen:

elly zei

wat een schattig rompertje heb je gemaakt.
ook al heb je hem iets anders gemaakt, ik zie het niet.
maar hij is echt heel mooi geworden.
leuk kraamcadeautje
groetjes elly

Bea zei

woww wat een leuk rompertje, heb je ook een patroontje ervan?
groetjesss Bea

Caroline zei

Heel mooi gemaakt. Als het kan, zou ik ook graag het patroontje hebben om samen met onze mensen van stichting steunpunt te maken. Wij zijn altijd op zoek naar ideetjes. De groep bestrat uit chronisch zieken en (ex)kankerpatienten. Neem gerust een kijkje op http://papiercreatiesstichtingsteunpunt.blogspot.nl
Alvast bedankt
Liefs caroline