maandag 12 november 2012

Prickly


Goedeavond,
Bij deze wil ik de dames bedanken die steeds weer mooie creaties maken voor op de site.
Ik vind het een feest om ze te bekijken.
En ik hoop dat de bezoekers net zo genieten als ik.
Het kaartje wat ik vandaag aan jullie wil laten zien heeft een stempeltje van Nellie Snellen,
het is van de serie Young rebels en heet Prickly.
Ik heb het stempeltje ingekleurd met Distress Markers.
Van Joy Crafts heb ik het nieuwe paper bloc vintage gebruikt,en het hoekje 6002/0125 en de mal van Cutting&Embossing heb ik in twee delen gebruikt.
Van Marianne Design,
De bloem met de tak is nummer LR0248 de andere groote bloem is LR0128.
Het andere takje is LR0116,verder heb ik 2 houten hartjes gebruikt en 2 knoopjes gemaakt van papier.En tot slot een toefje van 3 roosjes met meeldraadjes.
Ik wens jullie nog een fijne avond,liefs van Francisca


2 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Hoi Francisca wat een schat van een kaart heb je weer gemaakt. Toppie gedaan hoor.

Groetjes en liefs van Ineke

Anny van der Meeren zei

Prachtige kaart!