maandag 15 oktober 2012

50 jaar later

Goedemiddag,
Dit kaartje is voor mijn ouders die 50 jaar getrouwd zijn deze week.
Het prachtige papier is van FabScraps.
Van Marianne design,ondergrond en de groote bloem LR0242,het ondergrondje van de bloem is LR0108 de blaadjes zijn LR0162 de takjes LR0226 het mooie label LR0241.
De meeldraadjes zijn een wat oudere mal maar o zo leuk LR0111.
De binnen zijde LR0242 het verstopte label is LR0154 en het frame op de andere zijde is LR0219.
Ik hoop dat jullie er net zo van genieten als ik, wanneer ik hem mijn aan mijn ouders geef.
Groetjes en een hele fijne dag toegewenst, Francisca van beek




4 opmerkingen:

Liefs Ineke zei

Mooie kaart heb je weer gemaakt Francisca.

Groetjes van Ineke

Anja zei

Hoi Francisca

Wát een prachtig kunstwerkje is dit!! Héél erg mooi dessinpapier! Het kan niet anders dan dat je ouders het mooi vinden! :) :)..

Hart, groetjes van Anja

Anneke klerks zei

Prachtig gedaan, van harte, 50 jaar is niet niks!!!
liefs anneke

jannie top zei

hallo francisca het is een prachtige kaart geworden ga zo door