zaterdag 15 september 2012

Dromen komen uit




Hallo lieve bloggers,

Vandaag laat ik jullie weer eens een kaart zien. Deze kaart heb ik al een tijdje geleden gemaakt en toen mocht ik al gebruik maken van de schitterende blauwe mallen van Noor! Design - JoyCrafts. Deze prachtige mallen zijn omstreeks 20 september te koop in de winkel.
Ik heb 3x de mal 6002/0146 uitgestanst en geembost van hagelwit kaarten karton.


Voor de basis heb ik het mooie kraftkarton van JoyCrafts gebruikt (8089/0203)


Ook de schitterende bloemetjes zijn van JoyCrafts 6002/0024. Ik heb deze bloemetjes geblend met distressinkt walnut stain.


De vlinder is ook een mal van JoyCrafts 6002/0027


Het lieve meisje komt van een knipvel van Noor! Design - JoyCrafts 6010/2001.

Ik hoop dat jullie mijn kaartje weer leuk vinden.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.




1 opmerking:

hacor1946 zei

wat is dat een mooie mal ineke schiterend