donderdag 9 augustus 2012

Van Harte Gefeliciteerd



Hallo allemaal,

Hier ben ik weer met een kaart en nu een met materialen van Mariannedesign.
Vorige week had ik de harten in huis die ik gebruikt heb op bovenstaande kaart. Het zijn nieuwe Craftables van Mariannedesign CR1225. Ik heb alle 3 de harten gestanst en ik heb er 2 vewerkt met een Designable DS0915. Ook heb ik een stukje wit nog met deze Designable bewerkt en boven in de hoek geplakt achter de opgerolde hoek.


De ringen komen van een Creatable LR0238 en komen uit goud. De tekst is ook nieuw en is ontworpen door Anja van Laar (CS0855) samen met het label LR0241.

Ik hoop dat jullie mijn kaart weer leuk vinden en wens jullie allemaal een fijne dag toe.



1 opmerking:

Anneke klerks zei

prachtige kaart geworden ineke
liefs anneke