donderdag 23 augustus 2012

It's a boy!




Hallo allemaal,

Vandaag wil ik jullie weer een kaartje laten zien.

Ik heb vandaag gekozen voor een babykaart. Afgelopen maandag 20 augustus kreeg ik er een neefje bij. Er werd een zoontje: Mattias bij mijn jongste broer geboren. Dus vandaar deze kaart It's a boy! 


Ik heb gebruik gemaakt van de nieuwste mal van Mariannedesign. De schitterende mal van Petra van Dam LR0240. Verder heb ik gebruik gemaakt van de creatables LR0226 en LR0192.

Het mooie designpapier is van Magnolia.

Verder wat kant en lint en een leuke kinderwagen als bedel.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag toe.


3 opmerkingen:

Anny van der Meeren zei

Wat een lief kaartje, helemaal top Ineke!
Groetjes Anny

jolanda zei

heel mooi en lief kaartje

elly zei

wouww , dat is ech een hele gave kaart
heel mooi gemaakt
groetjes elly